Çamaşır makinesi çökük / hasarlı / çizik
Çözüm
Cihazın ambalajının açılması sırasında hasarla karşılaşılması:
- Nakliye sırasında cihazın zarar gördüğünü bildirmek için derhal satıcınıza başvurun. Satıcının telefon numarasını fatura veya sevk irsaliyesi üzerinde bulabilirsiniz.
Cihazın bağlantısını yapmayın ve cihazı kullanmayın.
Cihazın kurulumu / ilk kullanımı sonrasında hasar tespit edilmesi:
- Bu durumda hasarı bildirmek üzere satıcınıza başvurmalısınız.
Servis talebinde bulunulması:
- Mümkünse, Yetkili Servis Merkezinden bir servis talebinde bulunurken ilgili bileşeni de belirtin.
- Bileşeni kendiniz değiştirmek istiyorsanız Web Mağazamızı ziyaret edin.
Bu makale faydalı mıydı?
İlgili Makaleler
- AutoDose özellikli çamaşır makinenizi Wi-Fi bağlanması
- Çamaşır makinesinde köpük ve deterjan tozu kalıntısı oluşması
- Çamaşır makinesi ekranı kablosuz simgesini göstermiyor
- Çamaşırlar, çamaşır makinemde yıkandıktan sonra çok kırışıyor
- Electrolux çamaşır makinenizi nasıl temizleyebilir, bakımını yapabilir ve ömrünü nasıl uzatabilirsiniz?
- Çamaşır makinesi tambur dönmesi sırasında gürültü çıkartıyor ve sallanıyor
- Çamaşır makinesinde EF0, EFo, EF3 hata mesajı görünüyor veya makine 15 kere bip sesi çıkartıyor / ışığı 15 kere yanıp sönüyor
- Çamaşır makinesinin ekranında "davul temizleme" simgesi görünüyor
- Ekran üzerindeki yıkama süresi değişiyor
- Çamaşır makinesi ekranında EHO / EH0 hata mesajı görünüyor