Hasarlı / çökük / çizik davlumbaz

Çözüm

Davlumbazın ambalajının açılması sırasında hasarla karşılaşılması:

Cihazın nakli sırasında oluşan tespit edilmiş hasarı bildirmek için derhal satıcıya başvurun. Satıcının telefon numarasını fatura veya sevk irsaliyesi üzerinde bulabilirsiniz.


Cihazın bağlantısını yapmayın ve cihazı kullanmayın.

Montaj / ilk kullanım sonrasında hasar tespit edilmesi:

Hasarı bildirmek üzere satıcıya başvurun.

Servis talebinde bulunulması:

Mümkünse, Yetkili Servis Merkezine başvururken ilgili bileşeni de belirtin.

Web Mağazamızdan yeni parçalar / bileşenler satın alın.


Bu makale faydalı mıydı?

Servis Talebi Oluşturun

Düzenli ürün eğitimlerine tabi tutulan uzman Electrolux yetkili servis teknisyenlerinden orijinal yedek parçalarla kusursuz onarım hizmetleri alın.

Servis rezervasyonu yap

Bakım Ürünleri & Aksesuarlar

Ürününüz için gereken aksesuar ve bakım ürünlerini online mağazamızdan kolayca sipariş verin; ürünlerimizden maksimum verim elde ederken ömürlerini de uzatın!

Web mağazasına