Hasarlı veya gevşek bileşenler
Çözüm
Cihazın ambalajının açılması sırasında hasarla karşılaşılması:
Cihazın bağlantısını yapmayın ve cihazı kullanmayın.
- Nakliye sırasında cihazınızın zarar gördüğünü bildirmek için derhal cihaz satıcınıza başvurun. Satıcının telefon numarasını fatura veya sevk irsaliyesi üzerinde bulabilirsiniz.
Montaj / ilk kullanım sonrasında hasar tespit edilmesi:
- Hasarı bildirmek üzere cihaz satıcınıza başvurun.
Servis talebinde bulunulması:
- Mümkünse, Yetkili Servis Merkezine başvururken ilgili bileşeni de belirtin.
- Yedek parçalar Web Mağazasından sipariş edilebilir.
Bu makale faydalı mıydı?
İlgili Makaleler
- Bulaşık makinesi AL5, C1, F1, i10 veya i11 hata mesajını görüntülüyor, bir defa bip sesi çıkarıyor veya uyarı ışığı bir defa yanıp sönüyor
- Tabaklar ve çatal-bıçaklar üzerinde beyaz kalıntı
- Bulaşık makinesinde C2, F2, i20, AL6 hata mesajı görünüyor, 2 kere bip sesi geliyor veya LED 2 kere yanıp sönüyor
- Bulaşık makinesinde otomatik temizleme göstergesi ("Makine Bakımı") yanması durumunda
- Electrolux bulaşık makinenizde QuickSelect ile programı nasıl ayarlarsınız
- Electrolux bulaşık makinenizdeki semboller ve programlar
- Electrolux bulaşık makinenize tuz nasıl eklenir
- Electrolux bulaşık makinenize parlatıcı nasıl eklenir
- Bulaşık makinesi tabletleri tam olarak çözünmüyor
- Bulaşık makinesinden yıkama esnasında vurma veya çarpma seslerin gelmesi