Çamaşır makinesi çökük / hasarlı / çizik

Çözüm

Cihazın ambalajının açılması sırasında hasarla karşılaşılması:

  • Nakliye sırasında cihazın zarar gördüğünü bildirmek için derhal satıcınıza başvurun. Satıcının telefon numarasını fatura veya sevk irsaliyesi üzerinde bulabilirsiniz.

Cihazın bağlantısını yapmayın ve cihazı kullanmayın.

Cihazın kurulumu / ilk kullanımı sonrasında hasar tespit edilmesi:

  • Bu durumda hasarı bildirmek üzere satıcınıza başvurmalısınız.

Servis talebinde bulunulması:

  • Mümkünse, Yetkili Servis Merkezinden bir servis talebinde bulunurken ilgili bileşeni de belirtin.
  • Bileşeni kendiniz değiştirmek istiyorsanız Web Mağazamızı ziyaret edin.


Bu makale faydalı mıydı?

Servis Talebi Oluşturun

Düzenli ürün eğitimlerine tabi tutulan uzman Electrolux yetkili servis teknisyenlerinden orijinal yedek parçalarla kusursuz onarım hizmetleri alın.

Servis rezervasyonu yap

Bakım Ürünleri & Aksesuarlar

Ürününüz için gereken aksesuar ve bakım ürünlerini online mağazamızdan kolayca sipariş verin; ürünlerimizden maksimum verim elde ederken ömürlerini de uzatın!

Web mağazasına