Çamaşır & Kurutmalı çamaşır Makinenim kullanıcı ekranında EF5 hata kodu görünmektedir
Sorun
- Çamaşır Makinenim kullanıcı ekranında EF5 hata kodu görünmektedir.
Uygulanır
- Çamaşır Makinesi
- Kurutmalı çamaşır makinesi
Çözüm
Eğer kullanıcı ekranında EF5 hata kodunu görüyorsanız, bu hata kodunun muhtemel nedenleri;
- Yıkamak için koyduğuuz çamaşırlar bir biri ile topaklanması (dolanması) sonucunda, kazan içinde dengesiz yük dağılımından dolayı , sıkma işlemi iptal edilerek , proğram sona erdirilir. Cihazınızı kapatınız.Ön kapak açınız. Çamaşırları dengeli şekilde kazan (tambur) içinde dağılım yapınız ve tekrardan çalıştırınız.Bu işlemi yapmadan ürün kontrolü için servis kaydı oluşturursanız,ürünün garanti kapsamında olsa dajhi servis ücreti alınaçaktır.Çamaşır dağılımı düzgün olmasına rağmen , sorun devam ediyorsa aşağıdaki adımları kontrol ediniz;
- Cihazın filtresi tıkalıdır. Filtreyi temizleyiniz. Filtre temizlik konusunda kullanma kılavuzundan destek alabilirsiniz.
- Cihazın drenaj hortumunda katlanam ikırılma olup olmadığını kontrol ediniz.
- Su gider deranajında sorun olup olmadığını kontrol ediniz.
Eğer sorun devam ediyorsa,çağrı merkezimi arayarak yetkili servis teknik personelin ürünü kontrol için revdevu talep ediniz.
Çünkü
Dengesi yük konulması
Bu makale faydalı mıydı?
İlgili Makaleler
- Çamaşır makinesi sigortaları atıyor / RCD devre kesiciyi açıyor
- Electrolux çamaşır makinenizi nasıl temizleyebilir, bakımını yapabilir ve ömrünü nasıl uzatabilirsiniz?
- Çamaşır makinesinde köpük ve deterjan tozu kalıntısı oluşması
- Çamaşır makinemin kazanı dönmüyor
- Çamaşır makinesinden uğultu / pompalama sesi geliyor
- Çamaşır makinesi ısıtmıyor ve bir hata kodu görüntülemiyor
- Çamaşır makinesi tambur dönmesi sırasında gürültü çıkartıyor ve sallanıyor
- Cihazınızı Wi-Fi bağlantı yapılması
- AutoDose özellikli çamaşır makinenizi Wi-Fi bağlanması
- Ekran üzerindeki yıkama süresi değişiyor